Sari la conținut
Prima pagină » Trenduri in scrierea articolelor pe blogurile personale

Trenduri in scrierea articolelor pe blogurile personale

Bloggingul este un domeniu foarte interesant si un exemplu clar de a transforma pasiunea in job. Insa, ca toate domeniile legate de digital, si acesta va suferi modificari interesante in viitor si cum lucrurile se vor schimba, am selectat de pe internet diferite articole din care am extras cateva trenduri in scrierea articolelor si administrarea unui blog personal.

Articole mai lungi

Se pare ca in viitor, oamenii isi vor dori articole mai lungi si mai complexe care sa cuprinda un subiect cap-coada. Astfel acestia nu vor mai fi nevoiti sa citeasca mai multe articole pentru a intelege anumite lucruri. Astfel, trendul este sa scrieti totul intr-un singur articol, sub forma unui ghid complet, nu impartit pe articole mai mici interconectate ca acum. Acest lucru va ajuta si la pozitionarea in motoarele de cautare de altfel.

Fara comentarii

Desi bloggingul incepuse initial ca un loc unde cititorii pot ineractiona cu cei care scriu articolele, in ultimul timp comentariile sunt din ce in ce mai putine raportate la numarul mare de accesari pe care il au multe dintre blogurile din ziua de astazi. Astfel, cititorii vor prefera sa tina legatura cu bloggerul preferat prin intermediul altor platforme cum ar fi Instagram sau Facebook.

Newslettere

Newsletterul va reveni si citorii fideli vor dori sa primeasca o atentionare din cand in cand cu privire la articolele care au fost publicate pe blog. Acest lucru se datoreaza faptului ca totul incepe sa se intample foarte repede si oamenii nu mai au timp sa intre pe blog ca sa verifice.

Branding

Nu mai este de ajuns sa scrii pe blog pentru ca oamenii sa te urmareasca. Traim in era in care trebuie sa pastrezi o legatura cu cititorii tai pentru ca acestia sa stie cine esti. Astfel, prin branding personal poti deveni o imagine si oamenii nu vor mai citi blogul tau, ci vor citi ce scrii tu, indiferent de site-ul pe care publici. De retinut este faptul ca acest tip de branding se face pe toate retelele sociale, nu doar pe blog.

Traficul de pe mobil

Traficul de pe mobil va fi intr-o continua crestere si trebuie sa ai grija ca site-ul sa fie optimizat cum trebuie.

Uita de reclamele tip ads

Un ultim sfat este acela ca trebuie sa uiti de reclamele de tip ads pentru ca pur si simplu acestea nu vor mai da rezultate, fapt datorat utilizarii de AdBlock, dar si din cauza siteurilor care fac exces de reclame si pur si simplu utilizatorii vor fi mai obisnuiti sa ignore orice imagine si sa se concentreze pe textul articolului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *