Sari la conținut
Prima pagină » Despre SEO: ce este si cum se foloseste

Despre SEO: ce este si cum se foloseste

Acronimul SEO nu mai este de mult timp o necunoscuta pentru marketerii online si, incet, incepe sa isi faca loc si in vocabularul oamenilor de rand, mai ales in randul micilor investitori online. Search engine optimization se definete prin optimizarea motoarelor de cautare, adica prin SEO se poate imbunatatii calitatea si eficienta cautarilor pentru un site anume.

Pentru o experienta cat mai buna, un magazin online poate apela la ajutorul unei agentii de marketing online pentru servicii de optimizare SEO.

Factori care afecteaza optimizarea SEO on-page si off-page

Marketing de continut

Inainte de a ne afunda in unii dintre termenii SEO on-page si off-page, sa vorbim despre continut. Continutul este eficient atat pentru atragerea motoarelor de cautare, cat si pentru a ajuta magazinul sau compania sa faca conexiuni cu vizitatorii site-ului. Sensul SEO poate fi accentuat si mai mult prin continutul vizual si scris.

Cu cat aveti mai multe piese de continut de calitate, relevante, pe care le aveti pe site-ul dvs., cu atat motoarele de cautare vor fi mai mari incat pozitia dvs. sa fie mai mare pe pagina cu rezultatele motorului de cautare.

In mod similar, cu cat continutul este mai captivant si mai eficient pe site-ul dvs., cu atat vizitatorii dvs. vor petrece ceva timp de calitate pe site-ul dvs. web si poate chiar vor face o achizitie.

Secretul crearii de continut optimizat, atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru vizitatorii site-ului, este de a crea o gama diferita de piese de continut care sunt bine scrise si pe subiecte care sunt mai relevante pentru publicul tinta.

Iata doar cateva tipuri de continut pe care va puteti concentra pentru a ajuta la imbunatatirea ofertei de continut si, astfel, la clasamentul motorului de cautare:

  • Postari si articole pe blog;
  • Continut social media;
  • Carti electronice;
  • Ghiduri de instruire si tutoriale;
  • Videoclipuri si inregistrari audio;
  • Infografie sau alt continut vizual.

Un alt lucru important de luat in considerare la crearea de continut pentru site-ul dvs. Il reprezinta cuvintele cheie si expresiile SEO. Acestea sunt cuvinte si fraze relevante pe care utilizatorul unui motor de cautare le-ar putea introduce atunci cand cauta raspunsuri la intrebarile sale sau la produsele si serviciile relevante. Cand creati continut in jurul acestor cuvinte cheie si expresii, va imbunatatiti sansele de a obtine un nivel mai mare pentru aceste cuvinte cheie in pagina cu rezultatele motorului de cautare.

Un alt factor care va poate afecta continutul si, prin urmare, clasamentul motorului de cautare, este cat de nou este continutul dvs. Frecventa se refera practic la cat de des compania dvs. posteaza continut nou pe site-ul dvs. Cu toate acestea, crearea de continut nou nu este singura modalitate de a va pastra continutul. De asemenea, va puteti imbunatati continutul prin actualizarea postarilor, rescrierea acestora pentru a le face mai eficiente sau adaugarea de informatii si statistici noi in timp. Desi crearea de continut necesita timp si resurse, la final va fi mai mult decat va asteptati. Motoarele de cautare adora continutul excelent, iar consumatorii au nevoie de continut de calitate pentru a intelege mai bine valoarea pe care magazinul sau compania dvs. o poate oferi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *